Telefonsamtal

Först vill jag gratulera min lillebror ännu en gång på hans 17-årsdag, GRATTIS! Ringde hem till Sverige efter att jag hade skjutsat C till skolan. Fick prata med hela släkten, eftersom de var hemma och firade min lillebror, vilket var väldigt kul :) Det gjorde min dag ska jag säga! Var så glad efteråt, men lite ledsen över att jag inte kunde vara med och att de åt tacos! Måste laga tacos någon dag, kanske imorgon. Det är faktiskt jag som ska laga middag imorgon :)

Dagen har gått väldigt snabbt. Hantverkarna var här idag igen så jag tog med C till Target för att vi inte skulle vara i vägen för de. Jag köpte galgar, ljus och en låda som jag kan lägga mina armband och sånt i. Vi åkte sedan hem för att äta lunch och sen var det dags att skjutsa C till skolan. Jag åkte hem och pratade med Sverige och sen var det dags att åka iväg igen för att hämta upp barnen. Innan jag åkte tog jag en titt i brevlådan och där låg paketet från min syster! Hon hade skickat två påsar med mina favoritgodisar :D Emelie, du är bäst! Får se hur länge det räcker :P

Nu ska jag snart sätta mig i min säng och titta på Hollywoodfruar och Andra Avenyn. Behöver lite svenska dokusåpor, haha! :D

Saknar er alla där hemma och jag kan inte förstå att jag har varit ifrån er i snart 2 månader! Vem trodde att jag skulle klara det? :P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback