Trötter

Vilken dag!!

C har varit lite gnällig idag och inte riktigt lyssnat på mig. Ena stunden är hon jättegullig och snäll, men sen när hon inte får som hon vill så blir hon sur. Det är så töntiga saker som hon blir ledsen över, sådana saker som man inte behöver gråta över. Visst, hon är 4 år men jag tycker inte att hon behöver bete sig på det sättet. Jag får lära upp henne, haha!

Så jag längtade mest hela förmiddagen på att vi skulle åka till musikklassen. Innan C blev sur så lekte vi med Play-Do (ungefär som trolldeg). Jag gjorde en påskkyckling och en ros :) Var riktigt skoj! Efter musikklassen åkte vi och hämtade upp E från skolan. Åkte hem för att göra läxor och äta något sen var det dags för att åka till grekiskan. Hittade dit utan att kolla i mina vägbeskrivningar, jippi! Men jag måste lära mig en ny väg dit eftersom vi flyttar, men det ska nog gå bra :P

Nu har jag ätit middag, eller ja för 1 timme sedan :P Hjälpte min värdmamma med att göra en kycklingsallad och mums vad gott det var! Min värdmamma blandade kycklingen med majonäs och selleri och till det hade vi grönsallad blandat med röd paprika.

Imorgon är det vanlig jobbdag förutom att jag ska följa med C till en polisstation med hennes skola på "studiebesök".

Längtar till Lördag, då får jag nämligen sova i mitt nya rum! :D

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback