Vanlig måndag

Behövde inte skjutsa E till skolan imorse utan det gjorde min värdmamma som vanligt. C sov till 9.00 så jag hade en liten lugn stund för mig själv. Mina värdföräldrar hade köpt mintte till mig som jag satt och drack :) Tvättade det mesta av min smutstvätt och sen var det att fixa frukost åt C.

Efter frukosten gjorde vi pussel och lekte med ladugården som hon fick i födelsedagspresent. Sen var det dags för lunch innan jag skjutsade henne till skolan. Tog sedan en tripp till mataffären för att dels kolla runt men också för att köpa schampo. Åkte sedan hem och nu sitter jag här. Ska åka om 40 minuter ungefär, så innan dess ska jag vika min tvätt och fixa med lite annat.

Nu på eftermiddagen ska jag också åka till Es fiollektion. Min värdmamma ska åka i sin bil före mig dit och sen ska jag åka hem själv eftersom att C och jag inte ska behöva sitta där och vänta utan att vi kan åka hem och göra något annat.

Ikväll ska min LCC komma hit, en av de i alla fall. Har nämligen fyra stycken :P Det är två par som har det tillsammans och det ena paret är föräldrar till killen i det andra paret, förstår ni? ;) Får se vad det mötet kommer att innehålla.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback