Våren har kommit!

Vi har vårväder här i Latham, solen skiner och himlen är helt blå! Det gillar jag :)

Kom hem för 20 minuter sen. Har varit och lämnat C i skolan och sen åkte jag till butiken Michaels för att titta på saker till min scrapbook. De hade så himla mycket där. Hann inte gå igenom så noga men jag köpte själva boken och två ark med klistermärken. Måste fixa lite pennor också, men innan jag gör det ska jag planera hur den ska se ut :) och spara pengar :P

På förmiddagen var jag och C iväg på Cs musikklass och den var verkligen jättebra! Barnen fick lära sig olika instrument + spela på de, sjunga och göra rörelser i takt till musik. Jag tyckte till och med att det var kul, haha! Vi kommer dock i fortsättningen att gå på tisdagar, men det är egentligen bättre för då har hon ingen aktivitet.

Har lagt i en till maskin med tvätt, så nu är min tvättkorg tom. Den är klar om 30 minuter men då har jag redan åkt för att hämta upp barnen så den får vänta tills vi kommer hem. Får se vad vi ska hitta på den här eftermiddagen :)

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige, saknar er! Men tyvärr, jag vill inte hem!

Johanna

Kommentarer
• Håkan

Bra att du inte vill hem, då skulle jag bli riktigt orolig :)

2010-03-05 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback