Vilse, igen!

Jag skulle ha varit hos Tanja nu och ätit tacos men jag körde fel. Eller jag hittade inte vägen som jag skulle svänga in på, så jag kom halvvägs till henne. Det började sedan bli mörkt och jag hade kört till downtown Albany :P Upptäckte att det är väldigt fint där så jag ska åka dit någon dag, haha! Var ute och körde i 1 timme och jag gav till slut upp och försökte hitta vägen hem istället. Var ganska så läskigt att köra runt där själv och jag ville bara hem. Så nu sitter jag hemma i mitt rum helt själv. Min värdfamilj är i kyrkan på en fest för Greklands självständighetsdag, men de kommer nog snart hem. De kommer väl att skratta åt mig :P

Nu ska jag sortera lite bland mina bilder på datorn och kopiera över de till CD-skivor. Det är 1 av 100 saker som jag har på min "Att göra"-lista, haha :P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback