100 dagar!

Jag har varit i USA i 100 dagar idag! Hur sjukt är inte det!? :D

Idag har det varit alldeles för varmt. Det har varit upp mot 95 Farenheit och just nu är det nog strax under 90 skulle jag tro. Har jobbat som vanligt idag och lagat middag. Gjorde köttfärspaj och den blev jättebra, så mycket bättre än förra gången :)

Imorgon kommer min värdpappas föräldrar hit, tror att de ska stanna tills på Söndag. Det ska bli trevligt att träffa de :)

Nu sa jag till Starbucks och träffa de andra.

Johanna

Kommentarer
• Emelie, Sweden

Ville bara säga att din blogg är super bra, så fortsätt skriv och gör gärna fler videos eller flika in mer bilder, roligt att se hur det ser ut :D



/ Emelie

2010-05-27 @ 22:26:24
• Patrickjessica

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-01 @ 10:51:12
URL: http://patrickjessica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback