2 veckor kvar....

Tills min kära syster kommer! :D Kan knappt förstå att det är sant, ska bli så himla kul. Du är verkligen min bästa vän och jag älskar dig bara för att du är du (hjärta).

Idag har det varit en vanlig jobbdag egentligen. På förmiddagen var jag med C och vi tittade på lite klipp på youtube med Pippi Långstrump. Hon har blivit helt tokig i henne :P Vi började titta på Pippi på de sju haven och även fast det var på svenska så verkade hon tycka att det var bra :P Vi var också ute i solen och det var inte lika varmt idag, men ändå underbart!

Hade lite ledigt mitt på dagen då jag bara slappade. Åkte sedan för att hämta upp barnen och när min värdmamma kom hem ville barnen bada i poolen så jag gjorde detsamma :) Jag älskar verligen att bada!

Min värdfamilj gick ut och åt med min värdpappas föräldrar, vilket jag inte hade något emot alls. Var skönt med ett helt hus för sig själv i några timmar :)

Imorgon får jag förhoppningsvis skypa med några av min vänner hemma i Sverige, skulle vara så himla kul så hoppas att ni kan! Saknar er ju.

Till en helt annan sak - Eurovision! Vilket fiasko att Sverige inte gick vidare, haha :P Men vi överlever väl det också skulle jag tro.

Johanna

Kommentarer
• Hanna

Det var ett STORT fiasko!

2010-05-29 @ 08:04:27
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback