30 graders värme

Vilken underbar dag! Vädret har verkligen varit kanon :)

På förmiddagen åkte jag och C hem till Hannah för en playdate. Tanja och Silke var också där med deras värdbarn, så det var skoj. Vi åkte hem vid 12.00 för att äta lunch men städerskan var inte klar när vi kom hem så vi var ute tills hon var klar. Väl inne åt vi lunch och sen läste vi böcker. Min värdmamma ringde och sa att hon skulle hämta upp E från skolan, så jag skulle inte behöva göra det.

Vid 15.45 skjutsade jag C till hennes grekiska och E var kvar hemma med min värdmamma så jag kunde spela min musik på högsta volym på vägen hem :P

Snart ska vi äta och sen ska jag till Starbucks för att träffa de andra tjejerna och svenska Jennie, vilket ska bli riktigt kul :)

Imorgon är det Fredag, vilket dels betyder tvättdag men också sista dagen på denna arbetsvecka!

Johanna

Kommentarer
• Jennie

Det var roligt att träffa er:D Ni verkar ha väldigt kul tsms! Säg till om du har lust o hitta på ngt te helgen,nu hittar jag ju iaf till Starbucks haha;)

2010-05-21 @ 22:05:41
URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback