Bada, bada, bada

Nu har jag också tagit mitt första dopp i poolen och det var riktigt skönt! Hur kan man leva utan pool!? Haha, det är ju perfekt att ha när det så varmt ute.

Jag och C var till lekparken och biblioteket på förmiddagen. Det var inte lika varmt idag, men tillräckligt varmt för att bli svettig :P Vi åkte hem för att äta lunch och sen hade C en tid för klippning hos frisören. Ska leta upp deras hemsida, för de verkar vara väldigt bra och jag behöver verkligen klippa mig. Vi åkte sedan för att hämta upp E och vi åkte sedan hem.

När min värdmamma kom hem så tog jag och barnen oss ett dopp i poolen. Vill att någon av mina värdföräldrar är med såhär i början, men det gick jättebra och jag känner mig trygg med att vara med de i vattnet. Barnen älskar i alla fall att bada!

På kvällen kom min värdpappas föräldrar hit och de är verkligen jättetrevliga. Vi åt middag och fick se månen (fullmåne) komma upp. En perfekt avslutning på den här Torsdagen :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback