Bibliotek & bakning

Var riktigt trött imorse och gick inte upp förens vid 7.30. Ville verkligen ligga kvar i sängen idag!

Jag och C åkte till biblioteket vid 9.30 och var där i 2 timmar innan vi åkte hem för att äta lunch. Vi bakade sedan chokladmuffins som blev riktigt goda :) Sedan gick vi ut och lekte för att få lite frisk luft. Idag har det varit ganska så kallt. Hade på mig fingervantar :P

Hämtade sedan upp E och vi åkte hem för att göra läxor. Vid 15.45 var det dags att åka till grekiskan. Läraren var försenad pga att hennes son hade varit med i en bilolycka, men han var okej som tur var. En i klassen fyllde år så hans föräldrar hade med sig en tårta. Så himla god! (Ja, jag fick också smaka).

Jag och E åkte sedan hem. Vi lekte utomhus, bla kull :) Han är så rolig att vara med och jag älskar när jag kan få honom att skratta. Till middag åt vi fisk och efter det tände vi en brasa och E spelade fiol. Han har nämligen konsert på Lördag, så han måste öva lite extra. Han är så himla duktig på att spela trots att han bara är 7 år.

Nu ska jag lägga upp bilder från tulpanfestivalen och sen blir det Svenska Hollywoodfruar!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback