Bio x 2

Min värdmamma och C åkte idag till Boston. Min värdmamma skulle träffa en kompis och sen så tyckte hon att C kunde få följa med. Min värdpappa och E har haft en far- och son-dag och lilla jag åkte till Crossgates Mall denna regniga dag. Köpte en liten present till min värdmamma eftersom det är Mors dag här imorgon :) Var också inne på Victoria's Secret och kom ut med en fin rosa kasse!

Bestämde mig för att gå på bio och såg först Alice In Wonderland, den var väl sådär. Men nu har jag sett den i alla fall, haha :P Gick runt lite till i shoppingcentret och gick sedan på bio nummer två: The Back-Up Plan. Den var riktigt bra, en riktig Johanna-film som min pappa skulle säga :)

Funderar på att titta på det senaste avsnittet av Gossip Girl innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag Skypa med familjen hemma i Sverige. Kändes som att det var igår vi pratade! Blev ingen tulpanfestival idag, men förhoppningsvis imorgon :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback