Bra saker att ha med sig

Har fått förfrågan om att lägga ut en lista på saker som kan vara bra att ha med sig när man åker till USA som Au Pair. Här kommer den! Om n kommer på något mer, let me know :)

- Minst 2 adaptrar. Jag hade 2 stycken med mig och det är jag glad för. Ibland behöver jag nämligen ladda mobiel samtidigt som datorn behöver ström.

- Svensk måttsats. Om du vill göra något svenskt recept så kan det vara bra att ha svenska mått.

- Receptbok med svenska recept. Har använt min en del :)


Det mesta finna här att köpa, så man behöver egentligen inte ta med sig så mycket. När man väl har kommit hit inser man att man hade klarat sig med mindre saker.

Johanna

Kommentarer
• Sofia

Jag har bara köpt en adapter, men istället ska jag ta med mig en skarvsladd/grenutag eller vad det nu kan heta. För oftast använder jag mer än bara 1 utag åt gången jag med. :)

2010-05-30 @ 23:28:42
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
• Evelina

Jag kommer nog ta med mig alldeles för mycket. Man vet ju inte vad dom har förens man har kommit dit!

2010-06-01 @ 00:14:12
URL: http://evelinaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback