Bruna armar

Jag har fått en riktigt härlig solbränna! Känns så skönt att äntligen bli run och fin :) Har jättefina märken från mina flip flops som jag verkligen vill få bort just nu, men de försvinner väl snart. Var och köpte solskyddsfaktor idag på Target. Fanns upp till SPF 50 men jag tyckte att 30 räckte :P

Blev ingen uppdatering igår vilket jag ber om ursäkt för men jag glömde helt enkelt bort det. Igår Söndag skypade jag med hela familjen hemma i Sverige. Det bästa var att min syster och bror fånade sig vid kameran med dans och musik. Den roligaste filmen som jag har gjort hittills, haha! Kan knappt vänta med att få visa den för er :D

Åkte till gymmet på eftermiddagen för att svettas lite och hade sedan en riktigt trevlig middag med min värdfamilj. Vi åt pizza :)

Idag har jag jobbat och det har varit riktigt varmt idag ockå (25 grader). Det är bestämt nu att jag ska åka till Silver Bay med Hannah. Ska skicka iväg pappret om det imorgon. Så det ska bli kul, blir sista helgen i Juni (25-27) alltså midsommarhelgen, men det ska jag väl klara.

Nu ska jag bara slappa, orkar inte åka till gymmet ikväll. Ska ta en dusch innan jag går och lägger mig också. Det känns så onödigt att göra det på morgonen nu när det är så varmt ute.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback