Fyrverkerier

E var så duktig när han spelade fiol idag. Är så stolt över honom! Filmade hans uppträdande och fick också ett riktigt fint kort när han står med sin fiol :)

Direkt efter konserten åkte vi till kyrkan för Greek Festival. Fick god mat idag också, plus efterrätt :) Mums! Jag skulle lätt kunna överleva i Grekland med all den goda maten, haha. Vi var där till 18.00 ungefär och sen åkte vi hem. På vägen åkte vi förbi sjukhuset där min värdpappa jobbar, så nu vet jag det utifall något skulle hända.

Hade lite huvudvärk så jag sov en liten stund. Vaknade upp vid 19.15 och gick då ner för att ta något litet att äta och satte mig vid tvn där barnen och min värdmamma tittade på film. Gick sedan upp till mitt rum och vid 21.00 hörde jag hur det small till. Hade musik i öronen så jag trodde att det åskade. Då hör jag min värdmamma ropa på mig och då trodde jag att det var jordbävning eller nåt, haha! Men det var fyrverkerier :D Tydligen så hade Siena College avslutning idag och då har de fyrverkerier. Tror dock inte att själva graduation har varit än.

Har varit i USA i 3 månader idag! Kan ni förstå!? Ska uppdatera min lista ;)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback