Indisk dans

Efter att jag hade hämtat upp barnen från skolan så gick vi till ett ställe som sålde glass. Det låg precis brevid Cs skola. Vi åkte sedan hem och vi var ute fram tills min värdmamma kom hem då klockan var 16.00 ungefär.

Vid 17.15 följde jag med min värdmamma och barnen till Union College för att se på en indisk dansuppvisning. Det var hur häftigt som helst och de var jätteduktiga! Även fast jag inte har dansat indisk dans så fick det mig att längta tillbaka till dansen :)

Imorgon åker jag alltså till New York City och jag är riktigt taggad! Bara så ni vet så kommer jag inte tänka på hur mycket pengar jag har kvar på bankkontot när jag kommer hem, haha :D Här ska det shoppas och njutas så det sjunger om det!

Johanna

Kommentarer
• Sofia

Svar: Då är jag ju inte ensam om att vara "knäpp" som vissa andra har påstått att jag har varit för att jag tackade ja utan att ha sett mitt rum. Och du värkar ju bo jätte bra. Och din familj värkar hur trevlig och snäll som helst. :)

2010-05-01 @ 15:50:26
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback