Köttfärssås

Ännu en dag är slut och jag är glad att det är Fredag imorgon. Älskar Fredagar! De är nämligen inte så ansträngande eller tråkiga.

Jag och C åkte till biblioteket när städerskan var här. Vi var där i nästan två timmar innan vi åkte för att handla. Åkte till den lilla butiken som har mat från olika länder för att köpa köttfärs och till min stora lycka så hittade jag lingonsylt! Tror dock inte att vi har havregryn, så det måste inhandlas :P

Vi åt lunch och sen tog vi det lugnt innan vi åkte för att hämta upp E. Under eftermiddagen har vi tagit det lugnt. Barnen lekte för sig själva på sina rum, så det var skönt.

Fick paket från Sverige idag. Min syster är den bästa som skickar godis till mig. Love you! Längtar tills du kommer hit. Förstå vad kul vi ska ha det och så mycket godis du kan ta med dig, haha! Ska börja planera vad vi ska göra :)

Lagade middag idag och det blev spaghetti med köttfärssås och det blev riktigt gott. Min värdfamilj tyckte också om det :)

Nu ska jag äta lite godis och titta på Gossip Girl, sen ska jag sova.

Johanna

Kommentarer
• Katarina

Äntligen fredag och här regnar det så jag och Gizmo är inne och läser idag,saknar dig men det går fort ändå tiden :).Som du ser så har jag bytt mailadress men min hotmail fungerar såklart fast jag kollar den sällan.

Sköt om dig!



kram Katarina

2010-05-14 @ 12:09:13
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
• madde

Hej! kan inte du ta kort på skolan om E och C går i så får man se hur deras skola ser ut:)

kramar

2010-05-14 @ 15:59:05
URL: http://maddeewiberg.blogg.se/
• Emelie

Hej söt! Jag längtar också tills jag kommer ;) Vad kul vi ska ha! och vad vi ska kramas!



Puss!

2010-05-14 @ 19:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback