Minnen väcks till liv

Har precis tittat på de senaste avsnitten av The City och The Hills. Ska gå och sova alldeles strax, men vill ge er en snabb uppdatering om denna Onsdag.

Var hemma med C på förmiddagen. Vi lyssnade på musik och dansade i mitt rum :) Hon har varit så gullig idag, en riktigt bra dag med henne! Skjutsade henne sedan till skolan och jag var ledig i två timmar. Skrev lite med mamma på msn :) Saknar min familj hemma, men jag har ingen hemlängtan egentligen. Skulle bara vara så himla kul om de var här nu!

På eftermiddagen hade E grekiska. På vägen hem somnade C  bilen så när vi var hemma satt jag kvar i bilen i 10 minuter och bara njöt av tystnaden. Haha, snacka om att man gör ett bra jobb :P

Vi gick sedan upp på mitt rum, satte oss på sängen under en filt och letade upp godis som hon ville att min syster ska ta med sig när hon kommer hit. Emelie, skickar en lista! Haha ;) Vi tittade sedan på alla filmer som vi hade spelat in och vissa är riktigt roliga. Har mycket fina minnen med mina värdbarn :)

Min värdmamma och E kom hem vid 18.00 ungefär och E ville också titta på filmerna. Han hämtade sedan en bok och vi satt och läste den fram tills dess att middagen var klar. Mysig eftermiddag, eller hur? :)

Har fått förfrågan om att lägga upp en lista på saker som kan vara bra att ha med sig och inte. Ska göra det, lovar! Men just nu har jag ingen ork. Nu väntar sängen och imorgon en jobbdag. God natt!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback