Mors dag

Skypade med mamma, pappa och Emelie imorse, vilket var trevligt. Det är alltid lika kul att prata med er! Snart kommer ni också hit :D

Vid 14.30 åkte jag för att hämta upp Hannah och sedan Tanja för att gå på tulpanfestivalen i Albany. Vi mötte också upp Viktoria och Gabriela. Det var riktigt kallt och blåsigt, men tulpanerna var fina och jag hade en trevlig eftermiddag :) Kom hem vid 18.00 ungefär och åt då middag med min värdfamilj. Min värdmamma hade köpt en necessär till mig med lite smink i. Är hon inte för gullig?! Gav henne nyss min mors dags-present och hon blev jätteglad. Hon sa flera gånger: "Det här hade jag inte förväntat mig. Du behövde inte köpa en present till mig." Det är alltid kul att göra någon glad :) Hon sa också att hon var så nöjd med mig och att hon var glad över att jag var här. Kan inget annat än att hålla med!

Just nu sitter jag här och fryser. Är nog för att jag var ute i några timmar i kylan. Ska krypa ner under täcket nu och sova. En ny jobbvecka börjar imorgon och jag har Au Pair-möte imorgon kväll, ska också fixa gymkort och städa rummet. Vi ska spela minigolf och äta pizza på mötet :P Mötena är väl inte de roligaste men får tänka att jag bara ha 9 kvar, haha!

Saknar er alla där hemma, tänker på er varje dag!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback