New York City!

Den här Lördagen kunde inte ha blivit bättre!

Satte mig på bussen klockan 7.30 imorse (bussen var 30 minuter sen). Efter 2 timmar och 45 minuter var jag inne i New York City för tredje gången i mitt liv :) Mötte upp Josefin på Grand Central Station efter några telefonsamtal och det var så kul att träffa henne! Josefin, jag hade en toppendag! :)

Vi strosade omkring under hela dagen, tog lite bilder och shoppade. Jag köpte ett par shorts, en klänning och 4 linnen/tröjor. Vi hittade också på en Skandinavisk butik där de hade en del från Sverige. Jag köpte kexchoklad, tutti frutti, ahlgrens bilar, singoallakakor och marabourulle. Mums! Så nu vet jag ett ställe som jag alltid ska besöka när jag är i New York, haha!

Tur med vädret hade vi också, det var hur varmt som helst! Kändes som att man var utomlands, rena medelhavsvärmen. Hade definitivt inte rätt kläder på mig, men jag överlevde ändå.

Har precis tagit en välbehövlig dusch och ska alldeles strax gå och sova. Imorgon ska jag prata med min familj hemma i Sverige över Skype :D Saknar er!

Johanna

Kommentarer
• Anna

Du har ju aldrig nå bilder här ju!:(

2010-05-03 @ 00:29:16
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback