Ny upplevelser

Det har varit hur varmt som helst idag också! På förmiddagen tvättade jag lite och åkte också med C till The Crossings. Vi lekte lite i lekparken och sen tog vi en liten promenad innan vi åkte hem för att äta lunch. Skjutsade henne sedan till skolan och åkte själv till Target för att köpa ett hänglås. Behöver det nämligen för att kunna använda ett skåp när jag tränar.

Åkte och hämtade upp barnen från skolan och vi var ute resten av eftermiddagen. C cyklar med stödhjul men de är böjda så hon cyklar med bara ett hela tiden. Hon har lärt sig att göra ett litet hopp genom att lyfta framhjulet och hon gjorde det med fart så när hon sedan landade så rullade hon utan stödhjulen. Haha! Jag tyckte att det var värt att filma så jag hämtade min kamera och bad henne göra det igen ;)

Mina värdföräldrar kom hem och vi åt middag. Jag åt först korv med bröd med barnen och provade sedan sushi med mina värdföräldrar lite senare. Provade en med räkor, avocado och gurka och ja det var gott :) Får prova det igen någon annan gång, och då på riktigt :P

Har precis tagit en dusch och ska snart titta på Gossip Girl. Imorgon ska jag först träna och sen träffa Jennie :)

Johanna

Kommentarer
• Hanna

Sushi är så gott :D

2010-05-22 @ 09:07:58
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback