Onsdag

Idag har det varit mulet och regnigt mest hela dagen, inte kul! Fryser gör jag också :P Nej, nu ska jag inte klaga utan berätta om min dag.

På förmiddagen var jag och C inne och läste böcker och lite sådant. Skjutsade henne sedan till skolan och jag åkte hem för att titta på The Hills och The City. Chattade lite med mamma också :) Vid 14.20 var det dags att åka iväg för att hämta upp barnen. E hade grekiska idag så jag och C var hemma själva på eftermiddagen också.

Vi åt kinamat till middag och nu sitter jag här :P Ska börja planera allt som jag och min syster ska göra när hon kommer hit! Saknar dig sjukt mycket och jag kan knappt vänta tills dagen kommer då jag får hämta upp dig på flygplatsen! 11 Juni :D

Är riktigt sugen på grillad fläskfilé med potatissallad hemma på altanen i Sverige just nu. Någon som kan skicka? Eller ta mig dit för en middag :P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback