Pizza i stora lass

Det var helt underbart att prata med familjen hemma i Sverige över Skype. Fick vara med under hela middagen och det var trevligt även fast jag inte fick någon mat :P Blev riktigt sugen dock på kladdkakan, men vad himmelskt det kommer att smaka sen när jag kommer hem!

Vid 15:00 avslutades samtalet och min värdpappas syster med familj kom då hit. De har två flickor och de var så lika varandra men också deras föräldrar. Så jag spenderade min eftermiddag och kväll med min värdfamilj :) Till middag åt vi pizza och sen hade min värdmamma bakat en tårta eftersom deras ena kusin hade fyllt år.

Imorgon är det Memorial Day och jag är ledig! Har redan planerat allt som jag ska göra. Det kommer att bli en fullspäckad dag!

Saknar er där hemma och önskar (ibland) att jag var hemma hos er!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback