Saratoga Springs

Vaknade vid 8.30 imorse lite lagom trött. Barnen var förstås vakna. Pratade med mamma och Madeleine på Facebook innan jag gick för att äta frukost. Det blev bagels och smoothie :) Gick sedan upp på mitt rum för att slappa lite och började då planera min resa som jag ska göra när mitt år är slut. Ska bestämma vart jag ska åka och sådär. Sen har jag också börjat planera andra resor som jag ska göra under mitt år. Vet att det är långt kvar tills mitt år här är slut, men vet ni hur dyrt det är att resa!? Måste planera i tid så att man hinner spara ihop pengar.

Efter lunch följde jag med min värdfamilj och min värdpappas föräldrar till Saratoga Springs. Det var så himla mysigt och fint där :) Kommer självklart att ta er dit familjen! Vi gick runt och strosade i en park, barnen åkte en karusell och det slutade med att vi hamnade i en leksaksbutik :P Barnen fick självklart en varsin leksak och sen åkte vi hem.

Är riktigt trött nu och varm, så jag ska ta en dusch tänkte jag innan det är dags för middag.

En sak till; Emelie, de har Cold Stone i Saratoga, så vi får äta glass där också :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback