Trevlig dag

Vaknade vid 9 imorse och hela min värdfamilj var vakna. Åkte till gymmet efter att jag hade ätit frukost och så. Var så skönt att träna och svettas, haha! Nästa Lördag ska jag gå på ett pass, var inte säker på vart det passet skulle vara, men nu vet jag :)

Åkte hem för att duscha och åkte sedan till Starbucks för att träffa Jennie. Vi åkte till Panera Bread och köpte med oss lunch och åkte sedan till The Crossings för att ha lite "picknick". Hade riktigt trevligt och det är alltid skönt att prata svenska med någon! Lite tråkigt är det att hon bor 30 minuter från mig, men å andra sidan så är det inget avstånd här :P

Kom hem och fick prata med min underbara Veronica. Saknar dig vännen! Fick sedan lasagne till middag och ja, det var så mumsigt.

Imorgon blir det Skype med familjen hemma i Sverige, som varje Söndag :) Sen blir det förhoppningsvis lunch på Cheesecake Factory med Gabriela. Nu ska jag sova. Peace out!

Johanna

Kommentarer
• Jennie

Äh! 30 minuter e ingenting :P Det var jättetrevligt, det får vi göra om allt :)

2010-05-24 @ 00:37:21
URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback