Tyst

Vad jag älskar tystnaden i detta hus just nu, det är underbart! Barnen är i skolan och jag har därför lite ledigt. Håller på att tvätta kläder just nu och innan jag och C åkte på musikklass tvättade jag mina lakan. Så ska alldeles strax bädda min säng.

Familjen älskade min köttfärssås igår. Blir så glad! :D Men de uppskattar bara att jag lagar mat och egentligen så bryr de sig inte om vad jag lagar, haha! Barnen verkade gilla det också.

Som sagt, C hade sin sista musikklass idag. Jag tycker att det är tråkigt eftersom att jag dels gillar den men också för att nu måste jag komma på något att göra med henne på förmiddagen :P Skolan kommer att ha musikklasser under sommaren, så förhoppningsvis så tycker min värdmamma att det är något som C ska göra.

Tror att vi ska öppna poolen i helgen, dock så kommer vi inte kunna bada i den förens om några veckor. Nu ska den bara städas och sådär. Förstå vad fort dagarna kommer att gå i sommar när vi kan ligga vid poolen hela dagarna. Barnen kommer att vara så trötta på kvällarna, haha :P Jag med för den delen.

Ikväll ska jag träffa Josefin och Mathilda :) Vi ska gå på Greek Festival och jag är så glad att jag hittade några att gå dit med. Ett plus är att det är mina svenska tjejer!

Nej nu ska jag sätta på musik och bädda min säng. Måste bädda Cs säng också eftersom det hände en liten olycka i natt så hennes sängkläder ligger nu i torktumlaren. Men det är sådant som man får ta när man tar hand om en 4-åring.

Uppdaterar mer senare!

Johanna

Kommentarer
• Jennie

hej Johanna! Säg om du vill hitta på nått i helgen:) Jag vågar inte riktigt kära själv än, har inte kört nått än, men om du känner att du orkar så hade det vart jättetrevligt och träffa dig!:D Eller finns det andra sätt? hahah allat e så nytt!:D Kramar

2010-05-15 @ 17:57:37
URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback