Första snön

Nu faller den första snön ute och det är så kallt ute så jag vill inte gå ut igen idag, haha! Men tyvärr så måste jag det eftersom barnen måste hämtas upp från skolan. Kommer att köra så lite bil som möjligt nu under vintern för uppfarten till huset är brant och halkig så det är läskigt att köra upp för den. Men tror att det är värst nu för det är slaskigt, usch hatar slask! Sen så har de inga vinterdäck i det här landet heller, varför har de inte det!? Det är ju hur dumt som helst! Men jag lovar, jag ska vara försiktig ute på vägarna.

Johanna

Kommentarer
• Sofia

Svar: Vet du vad du vill börja plugga än? :) Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra när jag kommer hem. Men antagligen blir det arbetsförmedlingen för mig med, i alla fall till en början. Fast jag har ca 8 månader på mig att fundera. ;)

Och usch vad jag lider med dig som har fått snö. jag hoppas snön dröjer läääänge här i Virginia. :P

2010-11-08 @ 20:24:06
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback