Harry Potter

Fick prata med hela familjen hemma i Sverige idag vilket var skoj. Min värdbarn kom dock in hela tiden (speciellt C) och ville få min uppmärksamhet. Lite småjobbigt blev det. Efter det så åkte jag för att se den senaste Harry Potter-filmen med en kompis och den var riktigt bra. Blir att se del 2 i Sverige i sommar :D

Annars idag så har jag börjat planera min nästa och förmodligen den sista resan in till NYC. Den 11 December så åker jag dit med Emilie, en fransk Au Pair som jag läser teckenspråk med, och jag vill få med både shopping och julbelysning etc. Kommer att bli skoj!

Imorgon är det Måndag och en ny jobbvecka startar. Min värdmamma ska åka till London för att hälsa på sin syster som bor där men jag vet inte exakta datum för det men jag tror att hon skulle åka på Fredag. Men det får jag nog reda på snart. Nu ska jag titta på Ensam mamma söker :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback