Kallt

Nu har kylan kommit på riktigt hit till Albany och vinterstövlarna har åkt på. Snön har dock inte kommit än som tur är. Är ledig en stund nu innan jag ska hämta upp barnen från skolan.

Igår hade barnen ingen skola så jag jobbade under hela dagen, men dagen gick snabbt. På förmiddagen hade C musikklass och efter lunch så var vi ute i det fina vädret. Barnen behövde verkligen springa av sig och bli av med lite energi, något som de har mycket av :P

I eftermiddag har C grekiska och Es privatlärare kommer för att göra läxor med honom. Så kommer att få en liten stund för mig själv på eftermiddagen också för jag ska vänta på C tills henne lektion är slut.

Det var allt jag ville berätta, nu ska jag fortsätta att njuta av att vara själv hemma!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback