Lördag

Har inte uppdaterat så mycket den senaste tiden så ska försöka att skriva om allt som har hänt den senaste tiden.

Jag har jobbat som vanligt med undantag att barnen inte hade någon skola i Tisdags. Det har inte varit så mycket tid till att göra roliga saker efter skolan för E har läxläsning med sin privatlärare så jag är mest med C. Men E har verkligen utvecklats i skolarbetet och speciellt med läsningen, han är riktigt duktig!

I Måndags färgade håret, så nu är jag brunett igen :) Ingen mer ful utväxt här inte! I Torsdags började steg 2 i teckenspråkskursen och vi var nu bara hälften så många, men det var faktiskt rättså skönt. Gillar verkligen den kursen :) Fick världens bästa paket av min syster i Onsdags, blev så glad. Fick bla. boken "I taket lyser stjärnorna" och apelsinklyftor (hårt godis), hon är ju bara för söt!

Lite datum att se fram emot:

25 november - Thanksgiving
27 november - Förhoppningsvis in till NYC för att träffa Veronica som är på besök
6 december - Konsert med en massa artister bla. Train och Robyn från SVERIGE, haha!
11 december - NYC för julshopping och kolla in julbelysning etc.
24/25 december - Jul
15 januari - Kalifornien

Jag vet inte än när jag kommer att åka hem. Cultural Care håller på att boka mitt flyg till Sverige, får nog reda på det i December skulle jag tro.

Ska bara ta det lugnt den här helgen, ska läsa ut min bok "The Notebook" för jag har fått låna filmen av vår städerska och ska lämna tillbaka den på Torsdag nästa vecka. Tror att vi ställer om klockan till vinteritd imorgon också. Hoppas ni där hemma får en fin helg!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback