Nu är det helg

Då var det Lördag igen och jag sitter och bara tar det lugnt. Lånade 3 filmer från biblioteket igår och har börjat titta på en av dem, Jane Eyre. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan fortsätta att titta :)

Jag har jobbat som vanligt de senaste dagarna. I Torsdags hade barnen ingen skola men vi lyckades få dagen att gå ändå. Vi åkte till det museum där E hade sitt sience camp i somras och det var roligt där. Vi fick bland annat klappa en ödla, sköldpadda och en orm :P Under resten av dagen så övade vi inför vår dockteater som vi ska ha på Thanksgiving. Haha, jag kommer att skämmas ihjäl men samtidigt så är det bara kul.

Idag ska jag boka buss till New York City också. Nästa Lördag, alltså den 27:e, så ska jag få träffa min kära Veronica!! Det är liksom bara 1 vecka kvar :D Ska bli jätteskoj och Veronica, du får gärna ta med dig svensk choklad till mig ;)

Måste också boka hotell i Los Angeles och San Francisco eftersom att jag behöver en extra natt i båda städerna. Hotellet i San Francisco kunde jag boka genom bolaget som jag ska åka med men för det i Los Angeles måste jag göra det själv för de hade inga priser för det. Jag har fått pengarna för kurserna som jag betalade själv, så det blev $ 225 mer på kontot :) Så det ska nog gå ihop.

Nej, nu väntar duschen! Uppdaterar nog mer senare idag.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback