NYC med Veronica

Måste verkligen sova men jag ville uppdatera er om min dag i New York City först. Bussen gick vid 10.30 och den blev lite sen så jag var inte inne på Manhattan förens vid 13.30 ungefär. Skyndade mig upp till Times Square där Veronica stod och väntade med sin pappa. Var så skönt att krama om henne igen! Vi åkte ner till Battery Park för att sedan ta Staten Island Ferry så att vi skulle kunna se Frihetsgudinnan. Vi åkte sedan tillbaka upp till Times Square och vi strosade runt där, gick och åt och sedan var det dags för mig att åka hem. Lite sorgligt var det :( Det jobbiga var att de höll på att bygga om vid stationen så bussarna gick från ett annat ställe och som vanligt så är det rena kaoset med alla bussar hit och dit. Till sist kunde jag hoppa på min buss till Albany och det var dags att säga hej då. Är så glad över att ni tog er tid till lilla mig :) Hade en underbar dag, även om det var lite kallt. Bussen blev försenad hem också. Det tog 40 minuter innan vi lämnade Manhattan och var på andra sidan av Lincoln Tunnel, var så mycket köer så det var rena kaoset där också :P

Nu ska jag gå och sova. Imorgon blir det Skype med Sverige!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback