Om resan

Den 15 Januari åker jag till Kalifornien för att åka på en bussresa från Los Angeles till San Francisco. Bolaget som jag åker med är Intrepid Suntrek. Själva bussresan är mellan 16 och 23 Januari, men jag ska åka dit en dag tidigare och hem en dag senare så det blir mellan 15 och 24 Januari. Jag vill nämligen se mer av Los Angeles och San Francisco eftersom man inte får tid till det under resan. Jag ska då gå på en guidad tur i båda städerna som jag bokade genom Urban Adventures. Kommer att lägga upp alla kostnader och mer information senare, men nu vet ni läget ;)

Johanna

Kommentarer
• Hannah

åh så roligt! Jag vill också göra den resan när mitt år går mot sitt slut men än så länge har jag ju bara börjat mitt år hehe. Hör av dig när du åker till NYC så ska jag försöka möta upp dig :)

2010-11-06 @ 13:55:05
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback