Paket från Sverige

Blev riktigt glad när jag öppnade brevlådan nu i eftermiddags och såg ett grönt paket (vet att det då är från Sverige :P). Det var Veronica som hade skickat en sen födelsedagspresent som innehöll choklad, ett gulligt kort, ett brev och ett annat kuvert som jag gissar är ett julkort för jag fick inte öppna det förens den 20 December :) Tack så mycket!! Tänk, snart så kommer jag att få träffa dig också. På Lördag smäller det! ;)

Idag har jag jobbat som vanligt och faktiskt hunnit med att städa mitt rum. Älskar att ha det städat, man mår så mycket bättre då!

Imorgon kommer min värdpappas föräldrar hit och ska stanna i några dagar. Det är ju Thanksgiving på Torsdag så då passar de på att vara här lite längre. Min värdmammas föräldrar kommer bara att vara här under Torsdagen.

Nu ska jag titta på Svenska Hollywoodfruar, Paradise Hotel och Ung & Bortskämd. Följer många serier som vanligt, men den bästa måste ändå vara Sveriges skönaste familjer. Om ni inte har sett det, kolla på det då! Det går på kanal 5 och jag har tittat ikapp alla avsnitt, hoppas att de visar några fler avsnitt :)

Måste berätta en annan sak också som gjorde mig otroligt glad idag. C hade gjort ett halsband i skolan och på halsbandet var det ett papperslöv där det stod: "I'm thankful for..." ("Jag är tacksam för...") och då hade hon skrivit Johanna. Blev så glad när jag såg det och jag tänkte bara: "Hur ska jag kunna lämna henne här när jag ska åka hem? Hon är ju min gullunge!" Här kommer en bild :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback