Peppad

Känner mig grymt peppad inför de kommande dagarna ska jag säga! Ska göra någonting roligt varje dag :) Imorgon är det som sagt Thanksgiving och jag ska få göra mig fin och klä upp mig, sedan äta en massa mat och ta en hel del kort så att jag kan visa er sen. På Fredag är det en stor dag i shoppinglandet nämligen Black Friday, den svarta Fredagen. Alla affärer har rea och de öppnar extra tidigt och folk är extra galna under den här dagen. Vet en butik (Kohl's) där de säljer lite olika märkeskläder till ett billigare pris ska öppna redan vid 3 på morgonen, haha! Kommer nog att vara ett enda stort kaos men det kan vara en upplevelse det också. Har inte så mycket pengar att shoppa för, men någonting ska man väl hinna snappa åt sig.

Sedan på Lördag så åker jag in till NYC för att träffa min vän Veronica. Det vet ni ju redan om :P Sedan på Söndag så ska jag gå och se Harry Potter!

Förövrigt så hade jag en kort arbetsdag idag, 8-14 ungefär. Vi var till biblioteket på morgonen och sedan kom farmorn och farfarn hit så barnen var mest med dem. Efter lunch så gick jag ner till Siena College med barnen och farfarn medans farmorn stannade kvar hemma med min värdmamma. Har tagit det lugnt sedan dess och det känns skönt att ha 4 dagars ledighet!

Johanna

Kommentarer
• J

Blev du "tvingad" att klä upp dig då. Har hört att vissa gör det.

2011-07-28 @ 15:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback