Riktigt trött

Just nu är jag hur trött som helst så det blir sängen tidigt ikväll. Vill dock titta på slutet på den film som jag började titta på idag när barnen var i skolan, Julie & Julia. Den är faktiskt riktigt bra och jag har ca 10 minuter kvar på den :P

Det har varit fullt upp hela dagen med klippning, musikklass, skola och grekiska för C. Så det blev en hel del bilkörande idag. Nu på kvällen så har vi haft middag med min värdpappas föräldrar som är på besök i några dagar. De är verkligen hur trevliga som helst :)

Får se hur mycket jag behöver jobba imorgon, tydligen så skulle min värdmamma bara jobba i ca 2 timmar och sedan handla det sista inför Thanksgiving. Hoppas det blir en kortisdag!

Johanna

Kommentarer
• Caroline

Hej! Jag har förstått att du ska göra en resa i slutet av ditt år till andra sidan USA. Och det är precis det jag med vill göra! Jag undrar hur mycket pengar du har räknat på att det ungefär kommer att gå på? (Kanske svårt att säga så här innan men på ett ungefär)

2010-11-24 @ 14:31:23
URL: http://mittusa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback