Tisdag

Då var det Tisdag igen och veckorna går så himla fort! Har varit i USA i 9 månader redan och ska uppdatera min lista också, men blir nog ikväll.

Igår jobbade jag hela dagen som vanligt och på kvällen hade jag Au Pair-möte och det var precis som vanligt. Känns skönt att jag bara har 3 kvar nu :P

Ska alldeles strax hämta upp C från skolan. E har bokklubb efter skolan så ska hämta upp honom senare efter att jag har lämnat C vid grekiskan. Ute regnar det och är jättegrått, inte alls kul! Men det är bättre än snö i alla fall ;)

Johanna

Kommentarer
• Anna

Svar: Åååh jag är inte alls avundsjuk på dig, inte alls ;) Har en kompis som också är au pair just nu i Usa och hon kommer hem om två veckor så jag har bett henne att köpa den till mig men hon visste inte om hon skulle kunna få med den i väskan, men jag hoppas! :) Den kostade runt 200 svenska kronor va ?

2010-11-16 @ 23:11:56
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback