Torsdag

Idag hade barnen ingen skola så det blev till att jobba hela dagen. På förmiddagen åkte vi till biblioteket för att låna böcker och filmer. Lånade själv en film som jag ska titta på i helgen :) Vi åkte sedan till lekparken eftersom att det var så fint väder. Isabelle var där med sina värdbarn så barnen lekte med dem. Vid 12.30 åkte vi hem för att äta lunch och städerskan var då klar med städningen och jag älskar verkligen när hon precis har varit här. Dock blir det "kaos" igen nästan direkt :P Resten av dagen gjorde vi läxor och lekte lite fram tills att min värdpappa kom hem och jag började med maten.

Min värdmamma är just nu i Boston för att ha en föreläsning på Harvard och hon åkte igår kväll så jag jobbade på Onsdagskvällen eftersom att min värdpappa inte var hemma. Imorgon är det Fredag och jag ska "vara barnvakt" då med, men eftersom att jag har kurs så kommer min värdpappa att lägga barnen innan han åker iväg på sin curling. Ja, min värdpappa har börjat med curling och han verkar tycka att det är riktigt skoj!

Nej, nu ska jag sova. Hade förresten mycket roligt på teckenspråkskursen ikväll. Vi sjöng sånger bland annat vilket var kul :) Trivs också med de andra som går kursen vilket är trevligt. God natt på er!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback