Usch vilken dag!

Idag har det inte varit en trevlig dag. Det första jag får höra av min värdpappa på morgonen är: "C är sjuk, hon kräktes precis." Jag hade verkligen sett fram emot att få en liten stund ledigt idag eftersom att jag jobbade hela dagen igår, men självklart så ska lilltjejen gå och bli sjuk.

Så idag har jag tagit hand om henne vilket inte har varit det trevligaste. Ska inte gå in på några detaljer, men kan säga som så att jag fick torka rent soffan och favoritbjörnen.

Ska alldeles strax iväg på min sista lektion i självförsvar och sedan är den äntligen avklarad! Ska bli skönt att få Fredagskvällarna lediga.

Hoppas att ni hade en lite bättre dag än mig :P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback