18 veckor

Så många veckor har jag kvar att jobba som Au Pair. Tiden har gått så himla snabbt! Det känns både bra och dåligt. Det som är bra är att jag snart får åka hem till min underbara familj och fantastiska vänner. Men också att jag får gå vidare med mitt liv. Det som är tråkigt är att jag måste lämna mina två värdbarn. Kommer att sakna de riktigt mycket! Det känns också konstigt att en ny Au Pair ska ersätta mig, men man var ju själv i samma situation.

Ska jobba om någon timme då mormorn och morfarn åker hem. Vet inte vad jag och barnen ska hitta på men det blir nog legobyggande och säkert en stund ute i friska luften. Min värdpappa kommer hem ikväll, hoppas att dagen går fort.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback