Chokladförsäljning

Barnen hade ingen skola idag så har jobbat hela dagen. På förmiddagen gick vi ner till Siena College för att sälja choklad. De ska samla ihop pengar till någon insamling och de ska sälja 50 chokladbitar var och de kostar 1 dollar styck :P Jag har köpt en del, haha! Barnen gjorde ett bra jobb med att sälja till studenterna. De tyckte att E och C var så söta, så de köpte nog mest för den saken ;)

Efter lunch åkte vi hem till Isabelle för att ha en playdate med hennes värdbarn. Vi stannade i ett par timmar innan det blev bråk mellan pojkarna. Då var det bara att åka hem för när det händer finns det inget man kan göra för att lösa det utan det är bara att sära på dem. Den andra pojken får utbrott och blir riktigt arg, så det är bäst att inte låta de leka.

Min värdmammas föräldrar är här nu och de ska stanna hela helgen. Mina värdföräldrar ska nämligen på bröllop i New York. Tror inte att jag behöver jobba imorgon men på Söndag ska jag jobba från klockan 13, då de åker hem, fram tills min värdpappa kommer hem.

Ikväll har jag självförsvarsklass och när jag kommer hem ska jag gå och sova direkt, haha! Jag är så trött även fast jag fick sova lite längre imorse.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback