Flyg önskat

Nu har jag skickat in min önskan om flygresa hem och de datumen som jag skrev var 15/2, 16/2 och 17/2 så vi får se när det blir hemfärd. Känns i alla fall bra att det inte är så långt kvar faktiskt!

Idag har det varit en vanlig Tisdag med musikklass, lite ledigt, grekiska och läxläsning. E hade "bokklubb" efter skolan så jag hämtade bara upp C och skjutsade henne till grekiska och hämtade sedan upp E. Åkte hem med honom och gjorde läxor och sedan så läste jag faktiskt för honom. Min värdmamma kom sedan hem och när min värdpappa och C var hemma så åt vi middag. De planerar att åka på semester när jag åker till Kalifornien :P Vi får se vad det blir med det.

Imorgon är det bara halvdag i skolan för E så C har ingen skola alls. Lite småjobbigt men det är bara att vänja sig. Veckorna fram till thanksgiving kommer de att ha en ledig dag varje vecka och under thanksgiving är de lediga tre dagar, hoppas att min värdmamma är ledig då också :P

Kollar på en massa olika klipp på youtube och jag hittade en sång som beskriver lite hur jag är, lite knäpp! Haha, nej då men jag har oftast inte koll och kommer med en massa konstigheter ;) Speciellt med min syster!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback