God natt!

Ska alldeles strax gå och sova men jag ska väl ge er en uppdatering om min superintressanta dag. Det jag har gjort idag är att städa mitt rum, skypat med familjen hemma i Sverige, gjort upp en plan för Kalifornienresan och läst min bok. Umgicks inte så speciellt mycket med min värdfamilj den här helgen, men jag kan inte göra det hela tiden heller. Men så fort man håller sig för sig själv en hel dag så tror de att man mår dåligt eller har gått upp i rök :P Men det var ju inte så att de kom och knacka på heller.

Just nu känner jag inte för att jobba imorgon, så jag hoppas att jag kan sova bort den känslan. Inte heller långt kvar tills jag fyller 20 år har jag kommit på! Vad ska jag räkna ner till sen efter det? Förhoppningsvis en resa till Kalifornien :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback