Inte så mycket nytt

Har varit en vanlig arbetsdag idag. Det har verkligen regnat hela dagen och det är riktigt tråkigt. Man blir så trött också. Ska försöka att gå och lägga mig snart så att jag är pigg imorgon. Var så trött imorse plus att sängen var alldeles för varm för att jag skulle vilja lämna den.

Hinner inte göra någonting roligt med barnen på eftermiddagarna för E har så mycket läxor och det tar så lång tid att göra dem. I förrgår tog det 1 ½ timme att göra läxorna och då hade han läsningen kvar när min värdmamma kom hem. Det är så jobbigt att göra läxorna med honom också för han har jättesvårt att koncentrera sig. Barnen har ingen skola på Fredag så vi ska ha en playdate med Isabelles värdbarn på eftermiddagen. På Måndag nästa vecka har de heller ingen skola så helgen kommer att bli extra lång för dem. Men för mig blir det att jobba hela helgen. Som tur är så kommer min värdmammas föräldrar hit så jag behöver inte göra allt själv :)

Förövrigt så har världens bästa storasyster födelsedag imorgon Torsdag! GRATTIS Emelie, hoppas att du får en underbar födelsedag så hörs vi på Skype på kvällen svensk tid. ÄLSKAR DIG!

Nej Johanna, nu behöver du sova!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback