Lite jobb

Idag var min värdmamma hemma från jobbet så jag själv jobbade inte så mycket heller :P Under förmiddagen så lekte jag med C medans hon städade ur min värdpappas garderob. Hon åkte sedan för att hämta upp E eftersom han bara hade halvdag idag. Vi åkte iväg och åt lunch på ett ställe där de har bagels och sådant. E hade sedan läxläsning med privatläraren och då städade min värdmamma ur Cs garderob ;)

På eftermiddagen åkte jag med C till affären för att handla till kvällens och morgondagens middag. När vi kom hem så var jag så himla trött så medans barnen gjorde kakor med min värdmamma så slumrade jag till på mitt rum.

Ska alldeles strax gå och sova. Kan inte förstå att det är Torsdag imorgon igen! Känns som att det nyss var Torsdag och att städerskan var här. Men men, det är skönt att veckorna går fort.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback