Lugn Fredag

Har varit en väldigt skön dag idag. Jobbade på förmiddagen då jag och C var hemma. Vi var ute en liten stund och sedan så tvättade jag all tvätt och sådant. Skjutsade henne till skolan och de skulle ha ett Halloweenparty på skolan så hon var utklädd till Snövit. Min värdmamma hämtade upp barnen på eftermiddagen och sedan hade E fiol så jag blev själv med C igen. Vi läste lite böcker och lekte i hennes rum.

Min värdfamilj är nu ute och äter, men eftersom att jag har kurs ikväll så skulle jag inte ha hunnit med det så jag stannade hemma. Nu ska jag fortsätta att titta på Gossip Girl :)

Johanna

Kommentarer
• Josäfin :>

fin blogg :)

2010-10-31 @ 06:45:28
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback