Min födelsedag!

Dagen har varit riktigt bra även fast det inte blev svensk sång eller gräddtårta ;)

På morgonen öppnade jag de brev som jag hade fått på posten. Det var från mormor & morfar, farmor & farfar, min faster och min familj. Min familj hade också skickat ett jättefint armband och en liten skylt med mitt namn på. C kom sedan in på mitt rum och skrek: "God morgon födelsedagsbarnet!" och hon tog mig ner till köket för att äta frukost. Min värdmamma skjutsade E till skolan och under morgonen så var jag och C ute ett litet tag. Då kommer en kvinna med blommor åt mig. De var från min mormor och morfar, TACK de var jättefina! Blev jätteglad när jag fick dem :) Vi tog det sedan lite lugnt innan det var dags för lunch.

Barnen hade fotografering i skolan idag och C skulle klippa sig innan. Hon fick en klubba efteråt och tog en extra för att ge till mig :) Hon är bara för söt! Efter att jag hade lämnat henne i skolan så åkte jag för att handla, gjorde det som en tjänst till min värdmamma. Tog ett litet tag innan jag blev klar och sedan kunde jag åka hem för att Skypa med familjen hemma i Sverige. Fick först prata med mormor och morfar för de var också inloggade. Det var så roligt och jag är så stolt över dig mormor att du kan så mycket med datorn :) Sedan fick jag prata med familjen som satt och åt kladdkaka. Snacka om att göra mig avundsjuk :P Åkte sedan för att hämta upp C i skolan. E hade nämligen tandläkartid så min värdmamma skulle ta honom.

På kvällen så gick vi ut och åt på restaurang, Milano. Min värdpappa kom hem tidigare från jobbet idag för att han inte mådde bra så han var tyvärr inte med och åt. Innan vi skulle åka kom en ny kvinna med en stor blombukett. Blommorna var från min mamma, pappa, syster och bror. De var superfina verkligen! Av min värdfamilj fick jag ett presentkort på salongen där C brukar klippa sig. Det är ett kort som är laddat med pengar så jag kan välja vad jag vill göra, antingen klippa mig, fixa naglarna eller massage etc. Blev riktigt glad! Jag åt ravioli med svamp- och gräddsås, vilket var riktigt gott! Sedan kom en från personalen ut med en chokladmoussebakelse med ett litet ljus i och min värdmamma och barnen sjöng för mig :) Helt ärligt, jag blev rörd.

Vill tacka er alla som har gjort min 20 årsdag riktigt bra och för de fina blommorna och korten som ni skickade till mig! SAKNAR ER!! <3 (<3 bara för dig pappa :P)


Blommorna och korten från familj och släkt :)


Jag och skylten ;)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback