Musikfestival

Idag var det hur fint väder som helst och jag åkte till Altamont Fairgrounds för att gå på Applestock Music Festival. Några av artisterna som uppträdde var Shontelle, One Republic och Good Charlotte. Det var riktigt kul och det höll på hela dagen. Var trevligt att träffa de andra tjejerna, eller ja vissa av de i alla fall. Orkar inte ens gå in på det.

Imorgon blir det Skype och sedan ska jag planera. Nu ska jag få det klart med resan! Har bestämt mig för att åka på en bussresa i Kalifornien för mina sista semesterdagar och sen om jag kan spara ihop tillräckligt med pengar så åker jag någon annanstans under min resemånad. Annars så åker jag hem direkt efter när mitt år är slut.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback