Nästan helt frisk

Känns så skönt att förkylningen och locken för öronen börjar att försvinna. Tänkte på det när jag körde hem från teckenspråksklassen ikväll att jag inte hade så mycket lock för öronen. Jippi!!

Idag har det regnat hela dagen. Jag och C stannade inne på förmiddagen för att titta på Barnen i Bullerbyn och Lotta på Bråkmakargatan :) Mycket mysigt var det! Skjutsade henne sedan till skolan och jag åkte till affären för att handla. Min värdmamma hade bett mig att handla lite och jag skulle också handla till kvällens middag. Hämtade upp barnen vid 15.00 och vi åkte sedan hem för att göra läxor. Hann inte göra så mycket mer med dem för jag skulle börja med maten. Gjorde köttbullar :) Åt mat själv och sedan fick jag lov att vänta på att någon av mina värdföräldrar skulle komma hem. Min klass började vid 18.30 och vid 18.15 kom min värdmamma hem, min värdpappa skulle egentligen ha kommit hem före men det verkar som att han fick lov att jobba över för han var inte ens hemma när jag kom hem vid 21.00.

Fick också reda på imorse att mina värdföräldrar har bestämt sig för att tacka ja till Sarah från Tyskland. Tror att det kommer att bli jättebra.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback