Nu kommer uppdatering

Förlåt för att jag inte har uppdaterat så bra de senaste dagarna, men jag har inte varit på toppenhumör. Saknar min familj och mina vänner hemma i Sverige och det har bara känts småtråkigt att jobba de senaste dagarna.

Igår, Fredag, så hade barnen ingen skola. På förmiddagen åkte vi till en båt, USS Slater som är ett krigsfartyg eller liknande, där de hade en guidad tur. Det var så himla kallt men det var faktiskt ganska så kul. Barnen tyckte i alla fall om det :) Vi åkte sedan hem för att äta lunch och sedan pratade vi med deras förra Au Pair från Tyskland på datorn. Efter det tittade vi på Pippi Långstrump fram tills min värdmamma kom hem. E hade fiol så han åkte iväg på det med min värdmamma. Jag och C läste då lite böcker och bara tog det lugnt. På kvällen hade jag självförsvarskurs mellan 18:30 och 19:30. Kom sedan hem och åt middag och tittade sedan på ett program på tv med hela min värdfamilj.

Idag har jag varit ute och shoppat lite. Tog också en lugn stund på Starbucks vilket var välbehövligt :P Sitter själv hemma just nu. Min värdfamilj är hos en annan värdfamilj (Isabelle), men de kommer nog hem snart.



Från shoppingen idag:
Linne, jeans, plånbok, väska & ring

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback