Shontelles ny skiva..

..är nu min! :) Den är riktigt bra och jag skulle nog inte ha tänkt på att köpa den om jag inte hade sett henne uppträda i helgen.

Är ledig ett litet tag nu och har precis druckit upp min chai latte. Det var ett tag sedan som jag drack en sådan, men det är så kallt ute så jag behövde värma upp mig :P

Har anmält mig till steg 2 i teckenspråk och den kommer att börja efter den kursen som jag går nu. Tycker att det är riktigt skoj men sen är det alltid bra att få ihop lite extra timmar utifall att jag inte skulle kunna gå på någon annan klass. Till exempel så tog jag fel på tiden i Fredags så jag missade självförsvarsklassen. Ikväll är det aerobics som gäller och sist var det så jobbigt så jag höll nästan på att dö, men det kan också ha med att göra att jag var förkyld men nu är jag frisk! Har också sagt upp gymmet så efter den 3 november kan jag inte träna där mer. Känner att det är så onödigt att betala 55 dollar i månaden och jag har ju inte så långt kvar här. Jag får väl bli tjock då, haha! Men jag tror att min familj kommer att välkomna mig hem ändå ;)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback